اجرای سند 2030 در محتوا یعنی به رسمیت شناختن بهائیت و هرگونه رفتار انحرافی

سه شنبه, 22 فروردين 1396 10:04 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : چندی است که از قبول سند 2030 از سوی جمهوری اسلامی ایران  مباحثی مطرح و در چندین برنامه در رسانه ملی و فضای مجازی و حتی جراید از نقاط ضعف این سند و شرایطی که اجرای آن در داخل ایجاد میکند سخنانی بیان میشود . کبری خزعلی عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده  چندی پیش گفتگوی مفصلی را در موضوع این سند با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج داشته است که در خور تامل است ایشان با اشاره به سند2030 اظهار داشت: یکی از بزرگترین پروژه های سازمان ملل متحد برای مهندسی فرهنگی و تغییر در سطح جهان که در امتداد پروژه هایی همچون جهانی سازی و نفوذ نرم است و در راستای دکترین امنیت دفاع ملی آمریکا تعریف می شود در دستور کار2030 است.


وی با بیان اینکه متن این دستور، آموزش برای همه است افزود: در راستای بند4 برنامه توسعه پایدار با 769 هدف خرد و شاخص سعی شده فرآیند توسعه کشورهای مختلف را بر اساس راهبردها و اصول و شاخص های استانداردهای جهانی با نگاه سکولار تنظیم شود. یعنی همان جهانی سازی به گونه ای دیگر دوباره وارد برنامه کشورها می شود.

*
مسئول کارگروه ملی آموزش 2030 وزیر آموزش و پرورش است

عضو شورای فرهنگی- اجتماعی زنان گفت: برنامه چهارم این دستور کار، SDG4 است که در تعریف چارچوب عمل کشورهای عضو در حوزه آموزش تا سال2030 قرار می گیرد. در این راستا دولت جمهوری اسلامی برای تهیه برنامه اجرایی این قطعنامه سازمان ملل و برنامه یونسکو و تحقق کامل برنامه آموزشی طبق تصویب نامه شماره 76403/52913 دولت در 25/6/95 اقدام به تشکیل کارگروه ملی آموزش 2030 کرده که مسئول این کارگروه خود وزیر آموزش و پرورش است و 21 نهاد و دستگاه اجرایی در آن شرکت دارند.

ایشان در قسمتی از گفتگو اعلام میدارد : سند2030 برجام فرهنگی است

خزعلی با اشاره به سند2030 گفت: سند2030 به نوعی برجام فرهنگی است که بسیار مخفیانه و علی رغم معطل ماندن اسناد بسیار غنی داخلی در حال صورت گرفتن است.

عضو شورای فرهنگی- اجتماعی زنان افزود: این درحالی است که امام راحل (ره) از قبل و آغاز انقلاب اسلامی تا آخرین روزها و امروز نیز در رأس همه مسئولان نظام، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با هرگونه سلطه و استعمار مقابله می کردند و مردم با پشت سر گذاشتن سال ها جهاد نشان دادند در منطقه به یک ابر قدرت تبدیل شده اند.

ایشان در بخش دیگری از گفتگو تاکید دارد که سند 2030  برنامه کامل استعمار فرهنگی است

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده عنوان کرد: در این رابطه برنامه عمل 2030 که فقط بند 4 برنامه توسعه پایدار است خود یک برنامه کامل استعمار فرهنگی است و تمام سطوح آموزش کشور از کودکستان تا اوج تخصص ها را در بر می گیرد.

وی با اذعان به اینکه برنامه عمل 2030 تمام مربیان، معلمان و اساتید ما را با آموزش ها جهت داده و منابع را تغییر می دهد اضافه کرد: ما به چه قیمتی می خواهیم اسلام را بفروشیم؟ ( آیا باز هم ملک ری مطرح است؟ ) این ماده چهارم می گوید تمام برنامه ریزی ها، سیاست گذاری ها، بودجه بندی و نظام های شما باید مطابق الگوهای ما تغییر کند.

خزعلی ادامه داد: سیاست های کلان و برنامه های آن از طرف سازمان ملل و تقسیم کار آن در منطقه و صرفاً اجرای آن از طرف خود کشور ماست. برای نظارت بر عملکرد ما 169هدف خرد و شاخص در نظر گرفته اند که بر اساس آن ما را ارزیابی کنند که در نهایت این گزارش به یونسکو و بعد هم سازمان ملل خواهد رسید یعنی با نظارت و جهت دهی آنها برنامه عمل ما سنجیده می شود.

نکته دیگر اینکه  طبق سند ارائه شده توسط اوباما آژانس های سازمان ملل تحت امر سازمان سیا کار می کنند و تغییر در علم و فرهنگ و نسلا جوان ما را هدف قرار داده اند یعنی ما برای پیاده شدن امیال پنتاگون در ایران سند رسمی و قانونی را قرار می دهیم.

نکته بسیار حائز اهمیت در این سند این است که با اجرای شدن آن نظام جمهوری اسلامی ایران میباید  بهائیت و رفتارهای انحرافی را به رسمیت بشناسد

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه سند 2030 تمام تحولات در نظام آموزشی ما و فاصله گرفتن آن از ارزش ها را شامل می شود خاطر نشان کرد: مواردی در این سند وجود دارد که شدیدا در تضاد و تعارض با اسلام است با این سند حتی باید عقاید انحرافی مانند بهائیت و رفتار انحرافی که قرآن کریم با آن برخورد شدید کرده مانند قوم لوط را تحت عنوان تنوع فرهنگی به رسمیت بشناسیم.

خزعلی در پایان مطرح کرد: به دلیل مغایرت این سند با سیاست های کلان، قانون اساسی، برنامه های عادی نظام و مصوبه چشم انداز 1404 و داشتن همه نوع قوانین و سیاست های داخلی خودمان نیازی به اسنادی از این دست نیست.

آنچه میباید مورد توجه جدی قرار گیرد اینکه ما چرا انقلاب کردیم ، این انقلاب برای این مردم چه هزینه ای داشته و اینکه آیا ما انقلاب کردیم که نظام زیر ساختی آموزشی ما را یک سازمان به اصطلاح بین المللی و در واقع دفتر حفظ منافع ابرقدرتها ترسیم و دیکته کنند ؟

 

مدیران محترم مدافع حفظ  ارزشهای انقلاب و حضرت امام ( ره ) ،  یک زمان چشم باز نکنیم و اسپانیائی دیگر را  در تسخیر مسیحیت صهیونیستی  در کشور ایران را ببینیم

خواندن 2525 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی